Cerise

Har frisknat till lite grann och dragit igång med uppdrag tvätta kläder. Förvånansvärt mycket cerisa kläder. Kan inte vara jag som har köpt allt detta. Lilla E måste ha fått allt i present, jo så måste det vara. När hon var i magen sa jag alltid "om jag får en flicka så ska jag inte klä henne i rosa". Jag har fått äta upp det många gånger, och tro mig, jag har tuggat ordentligt.

När jag tittar mig omkring så ser jag cerisa gardiner, servetter, bordsunderlägg, diskborstar (!), fruktkorg, nagellack, haklappar, kudde, ryggsäck, skor, hink och spade, dekorationsstenar, diverse leksaker och dagen till ära - även linnet jag har på mig är cerist. Hur kunde detta hända? Måste vara streptokocker av något slag. Säkert streptokock C. Så måste det naturligtvis vara.

Kommentarer
Postat av: Ernie

Lite Babsan över dig alltså? ;oP

2011-08-06 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0