Penntroll

För att citera hur en vän beskrev mig en gång efter att jag nattat lilla E... "Du ser ju ut som ett penntroll i håret!" Det är nämligen så att lillan använder mitt hår som snuttefilt, så innan hon har somnat har hon tuperat det åt alla håll och kanter hon bara kan... Idag ser jag ut som ett riktigt penntroll efter att ha sovit i nästan två dygn med denna halsfluss. Hade jag haft lite mer ork hade jag bara behövt spraya på kalufsen, bytt ut morgonrocken och gått på Lulekalaset a'la penntroll style. Tror jag hade gjort succé. Kanske jag t.o.m hade kunnat tas för att tillhöra Caroline af Ugglas band? Intressant tanke, men blir nog bäst om jag sover ett dygn till istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0