Bästa familjen

Idag har jag och finaste sambon varit och köpt snyggaste skorna åt sötaste Lilla E. Hon blev så glad och tackade finaste föräldrarna. Bäste Stora E har varit och spelat fotboll hela helgen med finaste pappan och söta Lilla E har varit med en sväng. Nu ska jag laga godaste middagen åt finaste familjen och mysa resten av den härliga söndagen.

Skoj skoj. Ska slänga mig framför tv'n och hoppas att nån ids slänga ihop något, för jag har forfarande lite, lite ont i halsen om jag känner efter ordentligt och tänker inte lyfta ett finger och inte heller två.

Kommentarer
Postat av: Bäästaste syster Maria

Bäästa syster Linda... ta det nu så lungt du bara kan och vila i den bästa soffan så ska du se att den fulaste halsen blir den finaste halsen. Nästa år kanske alla käraste systrar kan gå på det bästa kalaset tillsammans:)

2011-08-07 @ 21:42:36
Postat av: Helena

Usch....blev nästan rädd att du också börjat med "finaste"-språket...inte kan väl en brutta från djupaste tornedalen prata så tänkte jag ;)...men puh, du bara skojade ju....wohooo!!

2011-08-14 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0